Als u ontevreden bent over de hulpverlener of praktijk kunt u dit met hem of haar bespreken.
Wilt u dit niet? Komt u er samen niet uit?
Dan kunt u ondersteuning of bemiddeling vragen van de onafhankelijk klachtenfunctionaris.
Dit klachtenformulier gebruikt u om uw klacht bij de klachtenfunctionaris in te dienen.
U bent niet verplicht om het formulier te gebruiken. Het is een hulpmiddel om sneller met u klacht aan de slag te kunnen gaan.
Als u het lastig vindt om het formulier in te vullen, stuurt u een mailtje naar
P3NL@Klachtencompany.nl met uw naam en telefoonnummer. De klachtenfunctionaris (van Klacht&Company) neemt dan contact met u op.
Bij de verschillende grijze vakjes heeft u ruimte om uw antwoorden in te typen.
Als u de cursor (muis) op het grijze vakje zet, kunt u daarna zoveel tekst intypen als u wilt.
Met de tab-toets gaat u naar het volgende grijze vakje.
Door de linker muisknop te gebruiken, zet u een kruisje (X) in een aankruisvakje.
Heeft u het formulier ingevuld dan slaat u het op.
Het opgeslagen bestand mailt of u stuurt een geprinte versie per post naar de klachtenfunctionaris:
– mail: P3NL@klachtencompany.nl
– Klacht&Company Postbus 3106 2601 DC Delft