Klanttevredenheid
Onder alle PGB-klanten is dit klanttevredenheidsonderzoek uitgezet. De participatie was groot, bijna iedereen heeft het onderzoek ingeleverd. Bij de dagbesteding deden 2 mensen niet mee, bij de individuele begeleiding 1 iemand niet.
De vraagstelling is zo eenvoudig mogelijk gehouden. Individueel werd gevraagd een punt te geven tussen 0 en 10 en de begeleiding te beoordelen op de volgende aspecten; de inhoud van de gesprekken, voelde je je gezien, de deskundigheid, de praktische begeleiding, de ondersteuning in contact met instanties, de frequentie van de gesprekken, de bereikbaarheid, telefonisch, mail, app. Heb je het gevoel dat je je gegroeid bent in de periode dat je bent begeleid, wat vind je van de plek waar de gesprekken plaatsvinden in de Willem II-straat?
Bij de beoordeling van de dagbesteding werd gevraagd 3 punten te geven. Voor de begeleiding, de manier waarop de verschillende begeleiders de groep begeleiden, of ze bereikbaar zijn, geven ze voldoende antwoord op je vragen, voel je je ondersteund en gezien. Heb je het gevoel dat zij je vooruit helpen? Voor de faciliteiten, de plek in de natuur op Landgoed Nieuwkerk, de ruimtes bij de moestuin, het atelier, de keuken, de maaltijden zelf tijdens de lunch? Ben je tevreden met het aantal mensen? Ten derde voor de activiteiten, dus de inhoud van de dagbesteding, de dagen dat er in de tuin wordt gewerkt, het atelier, de donderdagmiddag, de thema-middagen, de workshops, de gasten van buitenaf, de uitstapjes buiten de deur. Hieronder het overzicht van de beoordeling.